Thursday, December 3, 2009

Malam Graduan & Semoga Berjaya Dalam Exam




Sedar tak sedar dah nak habis belajar kat KKSL. Lepas ni dah sibuk buat revision untuk menghadapi exam yang bakal menjelang tak lama lagi.... Aku mendoakan agar aku berjaya dalam program Diploma ini. Aku juga mendoakan semoga semua rakan-rakan dari DPP7 akan sama-sama berjaya menempuhi exam yang bakal menjelang. Tidak ketinggalan juga kepada pelajar KKSL dari sem2 yang lain, semoga mereka semua juga berjaya...
Dalam kesempatan ini, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pensyarah (Cik Susi, Cik Mira, Cik Wawa, En Teo, Cik Assila, En Zali, Pn Akma & Pn Sharifah) yang telah bersusah payah mendidik aku & rakan-rakan DPP7.
Buat rakan-rakan ku dari DPP7 (Hana, Fakhrul, Yani, Alia, Roha, Baihaqi, Wan, Dayah, Nana, Linda, Adieq, Aida, Fikah & Azilah). Terima kasih juga atas sokongan dan bantuan yang dihulurkan apabila aku memerlukan kalian semua. Terima kasih atas segala tunjuk ajar kalian... Semoga kalian semua akan berjaya dalm hidup masing-masing....
Buat Dayah & Yani, terima kasih kerana banyak membantu dan bekerjasama serta bertungkus lumus sebagai satu kumpulan terutama untuk Kursus "PROJECT" & "E-COMMERCE"....
Akhir kata, aku ingin bermohon maaf kepada kalian semua (DPP7) jika aku pernah menyinggung samaada aku sedari atau tanpa aku sedari.
Simpanlah segala kenangan pahit mahupun manis selama 1 tahun setengah kita semua bersama di lubuk hati kalian.....
Kenangan Bersama Kalian Tetap aku Ingati
I Will Miss U All....



No comments: